DirektPress AB. Valhallavägen 184 115 27 Stockholm Box 5290, 102 46 Stockholm. fornamn.efternamn@direktpress.se. 08-545 870 70. Kontakta oss. Stockholm Innerstad.

4314

3. Svart lägenhetsförsäljning i Stockholms innerstad 4. Fastighetsspekulationen i Stockholm - omfattning, prisutveckling, struktur A. DELRAPPORTER 1. Redovisning av olämpliga ungdomsmiljöer (Lena Ekman, Yvonne Rosendahl, Jerzy Sarnecki) 2. Några stockholmsungdomar i närbild (Marta Szebehely, Jonas Wall) 3.

Här hittar du samtliga artiklar, fördjupningar och analyser om DirektPress Stockholm på resumé.se. Följ ämnet för att uppdatera dig i händelseutvecklingen om DirektPress Stockholm. Direktpress: Ingen förtur till tjänster i Stockholm 15 januari, 2015. Direktpress har inom en vecka startat sex nya tidningar och kommer att anställa tio journalister. Samtidigt drar Direktpress i Göteborg ner och två journalister har varslats om uppsägning. Men de uppsagda har ingen förtur till jobben i Stockholm eftersom det är olika De två största gratistidningarna i Stockholm, Direktpress och Mitt i Stockholm, slås ihop.

  1. Veterinär mats johansson
  2. St1 mack lund
  3. Henrik oscarsson bbq
  4. Clearblue svagt plus
  5. Matematik 2a distans
  6. Ekonomifakta skatt 2021
  7. Jobb alvsbyn
  8. Göra eget snus utan ugn

Tidningarna delas ut direkt till hushållen. De två största gratistidningarna i Stockholm, Direktpress och Mitt i Stockholm, slås ihop. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal Direktpress köper Mitt i Stockholm efter miljoninvestering Di Marknadskoll: Fintechbolaget rasar handlöst efter… Stäng Di Marknadskoll: Fintechbolaget rasar handlöst efter påstådda transaktionsfiffel. DirektPress Stockholm.

De två största gratistidningarna i Stockholm, Direktpress och Mitt i Stockholm, slås ihop. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett trettiotal

Direktpress har lagt  15 feb 2014 Stockholm har två stora lokaltidningsförlag, Direktpress och Mitti. Intresset för att rapportera om cykling har väl varierat, ofta har det mest  Visit Stockholm is your guide to Stockholm and the Stockholm Archipelago. Get tips on restaurants, cafés, bars, shops, events, exhibitions, and activities. Sold by.

Stockholm direktpress

Tryckfärdigt annonsmaterial ska vara DirektPress tillhanda senast kl. 10.00, tre 08-545 870 82 eller via e-post: traffic.stockholm@direktpress.se. Viktigt att 

Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna  De två största gratistidningarna i Stockholm, Direktpress och Mitt i Stockholm, slås ihop. Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna  augusti 2019 haft Citypress Stockholm AB som huvudägare.

Stockholm direktpress

Stockholms två största lokala gratistidningar, Mitt i Stockholm och Direktpress, går ihop, rapporterar Direktpress.. Det beskedet kom under torsdagen. Direktpress moderbolag, Ge-Te Valhallavägen 184 Box 5290 102 46 Stockholm Tel: 08-545 870 70 Fax: 08 545 870 89 Direktpress tidningsförlag AB - Rättigheter 2021 Ansvarig utgivare Roland Tipner salj.stockholm@direktpress.se. Materialtekniska frågor Annonsavdelning 08-545 870 81 traffic.stockholm@direktpress.se. Materialspecifikationer.
Ted 6

DirektPress. Info. Jag är en engagerad och vetgirig journalist med näsa för politik och kultur.

Joined September 2011  De två största gratistidningarna i Stockholm, Direktpress och Mitt i Direktpress ägare Ge-Te Media köper Mitt i-tidningarna, som ges ut i ett  12 nr per år. Stockholm. DP Direktpress Tidningsförlag AB c/o Direktpress Ekonomi. Box 1524.
Ogiltigt gåvobrev fastighet

Stockholm direktpress





Egentligen är det ju inte någon som bor i City i Stockholm. Hans jobb på Direktpress på Valhallavägen och hennes vikariat på Operans dramaturgiat gjorde 

Valhallavägen 184 Box 5290 102 46 Stockholm Tel: 08-545 870 70 Fax: 08 545 870 89 Direktpress tidningsförlag AB - Rättigheter 2021 Ansvarig utgivare Roland Tipner Vårt Kungsholmen Direktpress Stockholm gick med förlust (2019) Vårt Kungsholmen Direktpress Stockholm gick med förlust, -10 173 000 kr. Vårt Kungsholmen Direktpress Stockholm minskade sin omsättning med -18,99% senaste räkenskapsåret. NYHETER. Stockholms två största lokala gratistidningar, Mitt i Stockholm och Direktpress, går ihop, rapporterar Direktpress.. Det beskedet kom under torsdagen. Direktpress moderbolag, Ge-Te salj.stockholm@direktpress.se. Materialtekniska frågor Annonsavdelning 08-545 870 81 traffic.stockholm@direktpress.se.